torstai 25. syyskuuta 2014

Työt alotettu

Nyt on lähteny harjottelu kunnolla käyntiin ! Mä oon tykänny olla töis , ja mulla ja Jennal on ainaki tosi mukava työpaikkaohjaaja , eli Chill&Jam liikkeen omistaja . Mä oon saanu tähän mennes aikaseksi yhden puuvillamekon asiakkaalle. Mitat oli otettu valmiiksi ja mä kuosittelin mallimekosta paperille kaavat ja muokkasin ne oikean kokoseksi , leikkasin kankaat ja tein mekon . Tänään mulla on luvassa yhden paidan ja housujen kaavotus, neki on siis jotain valmiita vaatteita mistä matkin paperille . Oon tehny kaavat sanomalehtipaperille ja niitä sivuja teippaillu yhteen , kun kaavapaperi on loppu ja sitä ei myydä missään tääl Corralejos , sitä saa vaan pääkaupungista Puerto del Rosariosta :) Se on niin hassua tääl ku ei oo yhtää niin tarkkaa mitä koulussa meillä suomessa on , esim. Tuol työpaikas ei ollu vetoketjupaininjalkaa nii piti ommella normi paininjalalla , nii jälki oli sen näköstä, mutta niille se oli täydellinen ! Oon tykänny siitä että saan tehä hommat niinku musta tuntuu hyvältä ,eikä anneta jatkuvasti ohjeita  , mun (italialainen ) työkaveri oli iha et wow ku mulla ei ollu piilovetoketjua , nii sain normivetoketjun piiloon ku tein sellaset läpät vetskan päälle :) ompelutaito ei oo ihan täykkyä näillä , mutta ei se mitään :P  ps. Säät on suosinu meitä iha mukavasti tän ekan viikon !!
 Käytiin kirjastos, mutta ei saati nettiä ku ei oo kirjastokorttia :(
 Eve ja Jessica oli käyny tauolla frozen yogurtilla :) Ne on töis Nikaussa . Alemmas kuvas syöömäs  -Liisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti