tiistai 21. lokakuuta 2014

Laitesukellusta

Hei!
Meiti oli tos yksi maanantai laitesukeltamassa. Vähän jänskätti se kun menin yksin enkä oikeen hyvin osaa tuota englantia, mutta onneksi ne tyypit siellä oli ihan älyttömän mukavia ja kärsivällisiä. Niillä se homma meni sillai, että oli eri tasoja eli eka taso oli allasharjoitus ja se maksoi 50e ja sit jos halus jatkaa nii seuraava oli meressä sukellus ja se oli 58e jos vielä jatkoi nii ois pitäny alkaa oikee opiskelemaan ja se olis maksanu satoja euroja. Ite kävin siis noi kaksi ekaa tasoa. Aluksi ruukataan aina kattoo joku opetusvideo ja ne kaivo mulle jonku kivikautisen suomenkielisen kasetin, mutta se auttoi iha hirveesti kun se oli suomeks. Opetusvideon jälkeen mentiin altaalle harjottelee ihan perusjuttuja ja mä en aluks millään meinannu osata uida niillä räpylöillä kun käsiä ei saanu uides käyttää ollenkaan, mutta kyllä sen sit opin . Se oli kyl huikee tunne kun ekaa kertaa veti henkee veden alla! Viikon päästä allasharjoituksesta mentiin mereen sukeltaa. Kuten tuossa alla kuvassa näkyy mun kanssa tuli kaks muuta miestä ja nainen ja ne oli Madridista kotoisin ja oli lomalla täällä. Mun opettaja Marta näkyy myös tuos kuvassa jolla on aurinkolasit päässä. Matkalla veneessä mulle vasta kerrottiin kunnolla mitä mun pitää oikeen tehä siel veden alla kun niitä painenappuloita ja mittareita oli nii tuhannesti, että olin vähän ulapalla. Loppujen lopuks en painellu mitää nappeja vaan Marta teki ne mun puolesta, mutta ite näytin käsimerkein että paljon mulla on viel happee. Veden alla aika kului iha hullu lujaa! Tuntui että oltais oltu siel tyylii 10 min niin oltiin oltu 45min. Iha huikee kokemus!!

-Eveliina








Kuvat on kopioitu Dive Center Corralejon Facebook sivuilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti